niedziela, 3 listopada 2013

Dziękuję...

 Chciałabym wam podziękować za
ponad 8 tysięcy wyświetleń. 
Jesteście kochani... ;*

Mam też pewną prośbę...
Wraz z koleżanką założyłyśmy na fb fanpage.
Dotyczy on TVD i THG.
Ona wtrąciła tam jeszcze Percy Jacksona. 
(Może ktoś lubi, ale ja wymiękłam po pierwszym rozdziale :D)
Także proszę o przysłowiowe "like"

Będę wdzięczna.... ;* :)


Ps. Proszę dodawajcie też komentarze... Ostatnio dodałam rozdział i są tam tylko dwa komentarze.
Czytam = komentuję... Mogą być nawet z anonima... Bardzo proszę :)

5 komentarzy:

  1. To ta koleżanka która ci pomagała w drugim blogu? Mam nadzieje bo była fantastyczne :D Dam łapkę bo jestem fanką wszystkich trzech i jak byś przeczytała dalej to by ci się pewnie spodobał (Percy). Zapraszam też do mnie: http://bielczyczern.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka reklama :D I nie to nie tamta... Ta od fp jest jescze głupsza od tamtej ;p A Percy jest ch**owy :D

      Usuń
    2. Nie prawda !!! Jak możesz tak mówić/pisać ?! Wiesz co ?! Pffff i wypraszam sobie głupią ! Fabian

      Usuń
    3. Wybacz Anonimie, ale wiem kim jesteś... Zwykłą Małpą :D A pisząc o tym, że Percy jest ch**owy nie chciałam nikogo obrazić... No może z wyjątkiem Małpy.... I nie spamuj ;p

      Usuń