niedziela, 16 lutego 2014

Ogłoszenie Parafialne!

Miałam wczoraj dokończyć rozdział, który gotowy jest w połowie.
 Jednak przez własne urodziny tego nie zrobiłam, przepraszam :)
Jednak nie o tym chciałam pisać.
Założyłam fanpage na fb.
Dotyczy on mojego bloga, a może nawet wszystkich blogów.
Będę tam dodawała wiadomości o nowych rozdziałach,
jeśli będziecie chcieli to może jakieś krótkie oneshoty itd.


Jeśli bylibyście zainteresowani to polubcie stronkę:
https://www.facebook.com/pages/That-kind-of-love-never-dies/237857406400329

PS. Nowy rozdział najszybciej powinien pojawić się w sobotę bo muszę wracać do szkoły.
Niestety ferie nie trwają wiecznie. Pociesza mnie jednak myśl, że mam prawie cały wolny kwiecień. :D
~ Ianka ~

3 komentarze:

  1. A więc chciałabym ci powiedzięć że bardzo orginalnie stworzyłaś wygląd bloga. Nie jest on banalny tak jak innych i przyciąga wzrok .Co do bohaterów to według mnie zdjęcie Ally jest trochę zbyt delikatne. Twój styl pisania powala na łopatki ! Naprawdę genialnie piszesz i nie wiem jak oderwać się od tego opowiadania. Jedyny minus to że długo czekamy na rodziały .Już nie mogę się doczekać ich dalszych losów. Trochę dziwnie się czułam jak napisałaś że zbliżamy się do końca ale no niestety wszystko ma swój koniec i wychodzę z założenia że jak się coś przeciąga to zaczyna robić się nudno. To chyba tyle z mojej strony .No chciałabym ci podziękować za to że piszesz to opowiadanie i znajdujesz dla nas czas ! KOCHAM *.*
    ps.Kiedy następny rodział ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny rozdział powinien pojawić się w ten weekend :)
      Też nie jestem zadowolona z tego, że dodaję rozdziały tak rzadko, ale w tygodniu muszę siedzieć i się uczyć :(
      Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :)
      Jak chcesz to na moim fanpage wstawiałam krótką miniaturkę... Nie wstawię jej jednak tutaj bo tu ukaże się jej dłuższa wersja :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń