wtorek, 1 kwietnia 2014

Ogłoszenie Parafialne (któreś tam) Prima ;)


Z przykrością informuję, że ten blog zostaje zakończony... 
Nie ma czasu weny i ogólnie mi się nie chce... Więc nie ma sensu go zawieszać...
Naprawdę dziękuję za to, że byliście ze mną.... Nooo, ale cóż....
Żegnajcie :(  Ianka

PS. Nie bijcie xd
PSS Wam też tak się nudzi? Czy to tylko mnie?
Boo jeśli nie tylko mnie to piszcie ;)
 https://www.facebook.com/pages/That-kind-of-love-never-dies/237857406400329
lub na GG 50327493... Nie przeraźcie się moim wiekiem xd

(Serio nie wiem ile razy można aktualizować ten post)


O Bożeee aktualizacja po raz kolejny się szykuje....
Pisał ktoś z was test 6 klasisty dziś?
Bo chcę wiedzieć czy był trudny xd

9 komentarzy:

  1. Ale jak to :o czemu ! :( nieee ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie ;-; Ja tak bardzo go lubiłam :c Ta chora wena! Gdzie ona jest jak jest potrzebna?! -.- Trudno, ale fajnie że pisałaś te opowiadanie. Było naprawdę świetne ! :D
    Pozdrawiam :C:

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak bardzo Prima Aprilis :D
    Następny rozdział powinien być w weekend :p
    Tak, tak głupi żart xd
    Pozdrawiam i do weekendu ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Te opowiadanie było na serio świeten i skoto to już koniec to chciałabym podziękować za tak wspaniałe opowiadanie i życzyć ci z całego serca szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tooo jeszcze nie koniec... A jak będzie koniec to mam nadzieję, że z wielką pompą xd
      PS. Dziękuję za miłe słowa ;*

      Usuń
  5. Haha jak mogłaś! ja już taka smutna bylam ;) uff ulga xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam! ;)
    Ja i moje specyficzne poczucie humoru to nie jest za dobre połączenie... Szczególnie w Prima Aprilis :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Na blogu SweetChoco pisałaś, że chciałabyś jeszcze raz przeczytać Seoul. Oto on:http://czerwonowlosy-kot.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale sie wystraszylam ! :P

    OdpowiedzUsuń